1 029 x prečítané

RECENZIA: Suhr Modern Alderquilted Maple

Suhr Modern Inferno Burst Alder/Quilted Maple Museum Grade Roasted Birdseye MN Cocobolo Fingerboard

Pokud dovolíte tak dále jen Suhr. Takže zezačátku uvedu, že Suhr je chlap, kterej vyrábí kytary na koleni s pomocí svých mistrovsky dokonalých rukou a geniálních nápadů. Uvedu tento model, do kterého jsem se rozhodl investovat.

Zezačátku jen uvedu:

• Tato kytara byla dychtivě očekávaná několik let.
  • Závěrečná fáze je s 24-pražci
  • Tento Modern model byl představen s velkou slávou v lednu 2008 na NAMM v Anaheim Convention Center.
  • Modern je John Suhrova vize a realizace s 24-pražci, šroubovaný krkem a tělem kytary z masivu.
  • Je super elegantní s protáhlym tělem a delšími rohy.

Krk byl zcela přepracován pro super snadný přístup k nejvyšším pražcům – včetně dvou dalších
pražců se kterými lze dosáhnout high-E! Nový tvar krku, tvar navržený speciálně pro tuto kytaru je založen na počátky 80. let, který je rychlý a štíhlý, ale ne příliš tenký pro dostatek obvodu pro váš chyt ruky, pokud chcete kopat v bluesových bendech. Modern není pouze standardní model se dvěma přidanými pražci. Přidání dvou pražců vyžaduje změnu geometrii k tělu a uspořádání snímačových dutin.
Rovnováhu mezi tělem a krkem je třeba přezkoumat stejně. John Suhr strávil mnoho měsíců koukáním na nejpopulárnější 24-pražcové kytary se šroubovanými krky na trhu a chtěl nabídnout něco trochu jiného, ​​ale přesto známého těm, kteří hrají na takové kytary už mnoho let. Výsledkem je lehce asymetrický tvar těla, který skvěle pasuje jak ve stoje,nebo ji máte položenou na klíně v sedě. Vypadá to KUREVSKY dobře!

Nakonec vždycky záleží na tom, jak se hraje a jak to zní, a to – opět – Suhrův Modern opravdu září. Čistý ”akustický” zvuk je obrovský a robustní s vynikající čistotou a definicí jednotlivých strun. V zesilovači posílá obrovský a robustní akustický zvuk k zesilovači pomocí populárních Aldrichových snímačů(Doug Aldrich má snímače od Suhra vyrobené na zakázku, zkusím se k tomu na konci dostat) nebo SSH+ a SSV humbuckerama(nebo můžete požádat o instalaci HSS s FL nebo V60LP single-coily v krku a středních pozic).

Toto není typická středová-heavy Shredderská kytara. Tato kytara má tón pravého kovu. Co se hratelnosti týká, budete se muset naučit krotit sami, protože tato sekera bude vaše prsty nutit lítat při vysoké rychlosti. Modernu jde o elegantní vzhled, rychlost, úžasnou hratelnost a skvělý tón. Pro nás Shred Mastery, technické efektové hráče a hard rock/metal nadšence, nemůžeme si přát lepší kombinace, Modern Vás dostane, tam kam chcete jít ve velkém stylu.

Doug Aldrich Pickups
Výsledkem spolupráce mezi Johnem Suhrem a mimořádným kytaristou Dougem Aldrichem je, že Aldrich humbuckery jsou konečné high-output snímače pro agresivní rockové hraní. Aldrich Bridge Humbucker je jeden z nejvykonnější snímačů, a prodává tón přes jeho zvukové spektrum. Je skvělé znít soustředěně a razantně ve středech a pevně v basech. Nikdy nebudete slyšet snímač hučet v nejvyšším nastavením zesílení. Spodky a středy jsou jako průřez nejostřejším nožem, ale výšky sladké a nikdy neomrzí uším. Od robustních nízkých metalových riffů až po nejvyšší pozice hmatníku, Aldrich Bridge Humbucker pokrývá vše, a zachovává dynamiku úhozů na struny.

Neck Aldrich Humbucker je dokonalým doplňkem pro vyzvednutí Aldrich Bridge. Neck Aldrich snímač byl pečlivě kalibrován na krku aby také odpovídal výstupu snímače Aldrich Bridge. A je také extra výkoný na výstupu, ale nikdy není až moc upištěn. Neck Aldrich humbucker zachovává jasnou strunnou rovnováhu s teplem ve středech, pevný a jasný basy, a sladký zpěv výšek. A co s tím? Zvuky robustních crunch rytmů, sladké bluesový výtahy nebo olejnatý high-gain metalový zvuk, který potřebujete od Neck Humbuckeru, Aldrich to zvládl
Takže letem světem, podíváme se na zoubky. Ať hledám jak hledám nenacházím jinej než cenu… Všechny ty důležitější věci neni možné vytknout, ale cena zarazí - 3.199 Liber. Jakmile si našetříte tolik peněz a chcete je investovat do kytary, doporučuju právě Suhr, protože ani jakýkoliv jiný kytarář Vám neudělá takovéhle mistrovské dílo.

9/10
+
Absolutně všechno co se té kytary týká – Hratelnost, zvuk, vzhled, vyvážení a kvalita.